1620

Jag har sedan tidens begynnelse haft problem med att göra läxor/plugga inför prov tidigare än dagen innan läxan ska in/provet ska skrivas. Inga problem då jag ändå har lärt mig det jag skulle lära mig och fått bra på provet liksom. Meeeeeen. Nu sitter jag här med en labrapport och en historiauppsatsnågonting som ska in ikväll och jag kan ändå inte plugga. Jobbigt liksom. Får vänta någon timme tills det är stress på riktigt och köra igång med det kanske.
Dessutom: hur faan skriver man en labrapport? Jag kan ju inte sånt här. Jag vet ju inte vad man ska skriva i sin inledning osvosvosvosv. Döda mig, eller nåågot.

Klara och Therese kommer hit om 6 dagar eller nåt. ÅSUM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0