1851

Jag sitter också i alice båt litegranna. Jag vet att jag har rätt mycket att göra, och kommer ha mängder fram i tiden. Jag sitter och bläddrar i min kalender och tänker för mig själv att jag nog inte kommer få sova någonting under resten av Maj månad.

vad gör jag åt saken?

För tillfället planerar jag in flera och flera roliga grejer att göra (till exempel ännu fler biobesök- men det är ju så kul! (aa), sätter mig och spelar piano en stund och njuter av livet. Det kommer slå tillbaka och bite me in the ass så att säga!

Idag förövrigt fotograferades jag för framsidan av kommande år skolkatalog. Det hade varit awesum, om jag inte kollade mig i spegeln sedan och insåg hur jag såg ut. Jag såg visst lika sjuk ut som jag kände mig idag.

Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0