1901 (gillar det här va)

Alltså, ååh. Jag har nu ätit lite ugnspannkaka, lyssnat lite på radio, läst lite i tidningen (dom här britterna är ju lite weird, har typ inte bestämt sig vad dom ska rösta på fastän det är val idag? :Oooo), lyssnat på musik, skrivit ett ord i labrapporten, loggat in på fb, raderat det senaste ordet jag skrev i labrapporten. Osvosvosv. Det här går ju inte, va.
nu ringer telefonen.

Ska ta och börja påpåpåpåpå... historian istället. Kanske går bättre där. Ska läsa tre texter om skotten i Ådalen, bestämma mig för om jag tror att demonstranterna sköt på militären först eller inte och sedan skriva en lång jävla text om hur jag har tänkt kring detta rent källkritiskt. WOHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!1!1!1!!!!!!!!!!!!1111111111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0