And I'm always pretty happy when I'm kicking back with you

Man kan tro att skillnaden skulle vara stor mellan en stockholms och en lunds flickas vardag, men så är det faktiskt inte. Mina två+en historier från dagen:

Nr.1 Sexualitet.
När Julia accidentally råkade använda "gay" som ett skällsord eller liknande till fredrik idag gjorde vi en omröstning. Majoriteten fastslog att Julia skulle behöva lämna bordet.  Vi accepterar inte "gay" som något negativt!

Och ja, jag kan definitivt tänka mig att alla är bisexuella till grunden!! Spännande experiment att göra :D

Nr. 2 Franska (och belgiska utbytesstudenter)
Kungsholmen fick sina franska och belgiska och italienska utbytesstudenter till sig idag. Vi ska också berätta om skämt till varandra. Höhö, nej det ska vi inte. Men skum coincidence, må jag säga! Jag har hängt med Ceville, hur nu det namnet stavas och Dany, två mysiga belgare i sina bästa år idag. :)

Nr. 3 Astrids b-day
Vad Alice inte nämnde dock var att hennes vän Charlotte, min klasskompis Astrids kusin som råkar gå i Alice klass, borde ha fyllt år idag- detta hade gjort våra dagar freakishly lika! Astrid fylle år idag och det firade vi med dunder och brak i Rålambshovsparken. Kladdkaka, gräddkrig, fanta exotic och hela faderuttan!

Härmed bifogar jag två bilder som bevis;



Astrid iklädd födelsedagsafrot och partyhatt och ett jättesött foto på Gloria, som lustigt nog kallas för gaylord av någon anledning (see punkt 1 i detta inlägg) och Freddieboy. Dock gör freddieboy någon min och ser drogad ut, men det bortser vi från.

Hm, vad konstigt format bilderna blev när jag gjorde dem så små.

Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0