avrättningar och placebo.

Klara, vi borde skicka in en film på Thessielessie när hon sjunger på er avslutning, till Ellen DeGeneres och se om hon nappar! Det tycker jag iallefallers.

Jag har börjat inse att alla de dagar då jag inte har prov är onödiga dagar. Varför gick jag ens till skolan idag? Vi gjorde ju absolut iiingenting. INGET! Vad ska detta tjäna till? Inte ens någon kunskap har jag fått. Förutom att det tydligen var en kille någonstans som fastnade i ett frysrum. Kylrum? Vad det nu heter. Väl där så frös han ihjäl. Enda problemet var att frysrummet aldrig hade varit på, såattsäga, det var alltså hans hjärna som ba "ooomg i'm so cooooooold" och stängde av sig själv. Inte lite placebo där, inte.
Min lärare tyckte dock att detta lät konstigt och kom med sin lilla tanke att han kanske dog av syrebrist, det är ju väldigt... täta väggar? Vad det nu heter. Hur som helst så blev det helt plötsligt inte alls lika spännande.

Något annat jag lärt mig är att det var en man någonstans i världen (möjligtvis USA, jag hörde inte riktigt) som skulle bli avrättad. Dom sköt honom i huvudet men inget hände. Eller alltså, det gjorde antagligen ont och han började blöda, men han dog inte. Det slutade med att dom sköt honom i huvudet sex gånger utan att han dog, detta tog dom som ett tecken på att gud hade förlåtit honom och lät honom istället leva. Ofta man kommer på att gud förlåtit honom efter SEX gånger, helloooo det borde man väl märkt efter andra? Snacka om onödigt lidande. Eller, va?
Det roligaste var iallafall att Louise frågade: "Vart var detta? I Sverige". Hehehe, smartissss, vi avrättar inte människor här.

TJENIXEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0