Coming to a cinema near you

Tröttnat på de typiska scenerna där Pocahontas förklarar hur livet egentligen är för John Smith? Det uttjatade kriget mellan engelsmännen och indianerna? I höst kommer uppföljaren i en ny tappning ; Pocahontas Mocaflontas.


Denna film är allt du kan önska dig- en blandning av Disney klassikerna Hannah Montana och Pocahontas. En vanlig tjej i Sjödalsgymnasiet förvandlas om kvällarna till indian"prinsessan" Pocahontas Mocaflontas, hennes rockstaralias. Filmen är fylld av fantastiska skådespelare, bland annat Therese Guldbrandzén som gör hennes debutroll som Mocaflontas själv, och hon har flera gånger jämförts med Na'vi folket i Avatar för "hennes utstrålning, hennes vackerhet och hur hon blir ett med naturen". Andra roller spelas av Scarlett Johansson, Brad Pitt, Barack Obama och grisen Babe.





...
Ja, mina teckningar i paint är utöver det mesta ni sett, jag vet. Lär mig photoshop och bilderna kommer att öka tusen gånger i kvalité? ;)
I övrigt så är jag hemma idag för att äntligen bli av med förkylning. Detta är vad jag gör mellan pluggandet. Nu- tillbaka till kemiböckerna!

Kommentarer
Postat av: therese

fyfan vilken film det där kommer bli alltså :D jag har redan fått ett förskott på sissådär 5 miljarder ;D hehe <3

2010-05-11 @ 22:21:25
URL: http://passazlatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0