dagen att vila på, not

Igår avnjöts en kväll med den koreanska Mulan med middag, snack om livet och sedan några av de bästa filmerna- Pocahontas och Hercules. Galet vad najs det var må jag säga! :)) Idag så ska jag träffa denna asiatiska beuttyy igen, när vi ska låtsas att vi är modeller. Låtsas? Vi ska bara vara oss själva menar jag! ;) Det ska bli kul, men än så länge är det bara ett stressmoment. Inte blir det bättre heller av att mina ögon är lite svullna och att näsan rinner, men jag antar att en förkylning enbart gör mig snyggare! ;)

För övrigt är jag gal2 stressad över allting, mycket som ska fixas inför the ultimate trip, men det löser sig! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0