en kulen måndagskväll

Nedräkningen är nere på;
45 och en halv timmar tills vi sitter på tåget till Lund.

Just nu känner jag bara att jag nog kommer att få sova hela resan ifall jag ska hinna med allt som ska göras innan dess. Men nåväl, vem har sagt att man måste vara vaken när vi hälsar på Alice?;)

Tyvärr har jag inte hunnit ladda in bilderna från lördagskvällens äventyr med Hercules och Pocahontas. Gårdagens äventyr i The studio där jag och Therese ägde studion som de modellerna vi är kan ni däremot få ett smakprov på;



Jag tycker att vi klarar handposen fint där! Framförallt är det ju asballt att vi båda har liknande skjortor på oss. :DD Jag klippte en bit i fotot bara för att jag ville göra det mer spännande. Plus att det var lite konstnärligt sådär.

Klara

Kommentarer
Postat av: Emelie

härlig blogg :)

allt bra?

2010-05-10 @ 22:25:02
URL: http://saraelinemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0