Fathers, be good to your daughters

Jag sitter och nattugglar medan jag lyssnar på "Daughters" av John Mayer,för att peppa åt att mina kompisar åker till Danmark imorgon för att se honom. (inte för att jag är avundsjuk- de kan inte på långa vägar få en lika bra resa som vi fick! (aa)) Jag har aldrig riktigt fattat grejen med den låten, jag tycker den är lite konstig. Men det är riktigt fin att lyssna på!

Idag på svenskan så såg vi klart på filmen "Pianisten". Hur är det tänkt att man ska fungera normalt resten av dagen? Man hade ett illamående i sig typ för resten av dagen.

Hugha, jag är nervös på riktigt. Förbered er på en kväll imorgon utan ett enda skratt. För våran pjäs är astung. Det handlar bara om död och dålig självkänsla och besvikelse och liknande. Ojojoj. Tunga grejer!



Nej, nu måste jag göra klart mitt arbete så att jag får sova någon gång. Jag ska ju upp om fem och en halv timme! :)))))))))))

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Max

Det bästa med hela filmen var ogorkin, den inlagda gurkan han hittade någonstans i slutet ;B

2010-05-28 @ 08:21:45
Postat av: Saidlina

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-03-02 @ 09:44:19
URL: http://saidlina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0