glad !

Alltså snaaap! Loggar in på bloggen bara för att bli sjukt jäkla chockad över att Therese har bloggat :O TVÅ gånger!!!! :O

Imorgon är det dags för samhällsprov och fytusan vad det kommer gå bra!! Har pluggat sen klockan sex idag fram tills nu, enda avbrottet var när jag behövde kissa. Förstår ni så intensivt jag pluggat? Och ännu är jag inte klar! Fråga mig vad som helst, Romfördraget, Maastrichtfördraget, Lissabonfördraget, Schengensamarbetet - you name it, jag kan det!!!! FYtusan vad grym jag är!! (... så får jag IG imorgon :pPpPpPpPpP)

Inte mycket mer att säga förutom att: DUUUUDES, jag kommer upp till Stockholm om.... nio dagar? Tio? Något sånt! Fytusan vad bra. Och vädret börjar skärpa till sig litegrann också! FYFARAO :D

Nuu ska jag läsa powrpoints om Eu-kommissionen och Europaparlamentet. SEEYA, WOULDN'T WANNA BEEYAAH! (ägd. så totalt jävla ägd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0