it's saturday I'm in love

Hm. Planen var ju lite att vi skulle strosa runt i sommarvärme i Lund och Copenhagen, i bara linne liksom, och ta en glass i solen. Nåväl, 10-14 grader och regn stod väl som nummer två på listan över önskade väder! :D

Idag har jag och Jenny tjänat lite kosing genom att städa och jag ska om ett tag trotsa vädret igen för att ta mig hem till bloggerskan Theresa för att mysa framför Disneyfilmer, vår favorit sysselsättning <3 Hennes far har köpt en massa disneyfilmer på DVD, bara för vår skull kan jag tänka mig, som vi ska avnjuta. Allihopa! (aa)

Hm... på långt avstånd måste jag medge att jag ändå är imponerad av mina paintskillzzz! Tur att mitt motiv var så fint också :)))


Kommentarer
Postat av: therese

heliga makaroner! :D det där kallar jag skillat klasse :D och jösses vad mitt face matchar måste jag förvånat säga :O koooolt! :D <3

2010-05-08 @ 16:47:02
URL: http://passazlatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0