jag <3 skolan

Theresaan, hur gick ditt nationella? Och er andras också för den delen.
Vad fick du på den sista uppgiften? Fick du 0, 5 och 10? För isåfall har jag scorat mig själv en sool :D:D:D:d.d.

Dagen har spenderats i skolan med ett MatteAprov, en onödig samhällslektion, en relativt intressant naturkunskapslektion och en franskalektion som gjorde mig så nervös så att det inte är sant. Vi fick ut ett gammalt franskanationella-prov, och fytusan vad det var svårt! Det var minst 500 000 ord som vi inte kunde och som vi inte heller kunde hitta i vår ordlista längst bak i boken, ord i stil med "sånahära gamla rullskridskor med fyra hjul, 80-tal". Hur sjutton ska vi kunna veta vad det är? Jag bävar (snyggt ord) inför nästa fredag vill jag påstå, fysjutton vad det inte kommer gå vägen.

Förövrigt så är det helg nu och, vad ska man säga.. det känns inte jättetoppen. Helgen ska ju liksom innebära en paus från skolan men istället så ska jag imorgon (och med imorgon menar jag verkligen MORGON) bege mig till Venus där vi ska jobba med vårt grupparbete i svenska. Dagen efter det kommer spenderas med en ryskabok i handen. Har 28 verb att lära mig till på måndag, samt en massa onödiga glosor. ÄLSKAR SKOLAN <333333

För att förklara hur mycket jag älskar skolan ska jag visa allt som ska va klart innan skolan slutar:

Måndag:
Svenskaredovisning filmanalys (grupparbete)
Ryska prov
Fredag:
Franska nationella

Måndag:
Nyhetsredovisning (grupparbete minst 15 min)
Onsdag:
Naturprov på typ 500 sidor
Redovisning Stalin
Fredag: Historiaprov på tusen sidor

Ah, okej, det var kanske inte så jäkla mycket... men ändå.
Förstår inte hur jag ska klara mig utan skolan nu på sommarlovet. Kommer sakna det fedt mycket :(

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0