Jag offrar allt för Skåne!

Jag kommer att missa den stora Läroverksfesten, vilket är slutet på läroverksfejden mellan Kungsholmen, Östra, Norra och Södra. Den kvällen sitter nämligen jag och Therese på ett tåg till Lund och äter våra nattmackor och pratar om livet.

Jag är faktiskt knappt det minsta ledsen. Dagen efter kommer jag vakna upp till mina två polares leenden (jag bara antar!) och sedan en heldag i soliga Lund, medan alla storstadsbarn kommer vakna upp med dunkande huvud. (jag bara antar.) Jag tycker snarare synd om dem! ;)

Igårkväll var det Valborg. Jag tycker vi drar till Uppsala nästa år för valborg, där firar de fullt ut hela dagarna. De har en massa tävlingar, bygger flottar och liknande.
Men jag ska inte klaga, för jag gillade min valborg också ;) Middag hos Theresa med the flicks som jag inte hade träffat på år och dar, sedan strosa runt i Huddinge och Trehörningen och fnittra i regnet. Jag vet inte hur många gånger jag snavade dock igår, men jag hade ju skönt nog converse på mig, så jag klarade de långa gångsträckorna ;)

                         
Nu vankas här matte!

Klara

Kommentarer
Postat av: Hedda

Jag var på studiebesök på Uppsala Universitet i torsdags och oj vad de byggde flottar! Såg flera helt underbart fantasifulla, men favoriten blev sedan klassikern "Batmobile". Den såg verkligen PRECIS ut som den ska. Hoppas verkligen att den vann!



Förövrigt såg jag Avatar idag (vi köpte DVD:n). Det var verkligen inte samma grej som sist. KRAMAR

2010-05-02 @ 01:27:17
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0