Klara tänker visst inte

Vad tänkte jag på när jag bjöd in de två främsta teaterkritikerna till min föreställning på fredag? Ingenting, antar jag. De kommer att såga oss så hårt i en av sveriges största sport/random bloggarna!

Men på riktigt så blev jag plötsligt nervös när jag insåg vilka som sitter i publiken. Ojojojoj. Detta är även första året då jag har mina "four minutes of fame", dvs en fin monolog som startar upp pjäsen. Jag ska försöka lägga in en hostpassazlatan.blogg.seägerfett!host någonstans däri! :DD

Nej nu barn, här ska pluggas lite mer. Tid är pengar!!!

ack, den dagen vi faktiskt tjänar något på de timmar vi lägger ner på skolarbetet...
Förutom KunSkapen! :D

Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0