märker du hur fort det går?

Awwww, jag tackar och bockar för inlägget under!! Dock blev jag så firad av er i lördags att jag inte behöver få ett enda grattis till- det enda jag har gjort för att förtjäna detta egentligen är ju att jag har fötts, (vilket i för sig kanske är en bedrift i sig.) och sen råkade jag ju födas denna dag för 17 år sedan. Lustigt så som det kan vara! Och historian om firandet tas i ett annat inlägg :)))

Det trevligaste med att fylla år? -Alla är så goa och fina och snälla och mysiga. Eller så kanske bara de onda människorna gömde sig för mig idag. Och sedan så gillade väderguden mig idag också och gav mig strålande solsken. Taxi taxi! :D

I övrigt har jag inte så mycket att berätta. Kungens telegram för att gratta mig har kommit bort lite på vägen, men det är lungan, det är en dag imorgon också. Och inte vilken dag som helst, utan en fredag! Mums.

puss och kräm från en asgammal tjej. Skådar jag grått hår och rynkor? JA.
Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0