Max gillade en Håkan-låt :D

Tjabba! :D jag har feta frågan till Alic-e: vad hette fanta-reklam-låten? superdupersugen på att höra den men jag kommer inte alls på vad den heter, vilken grupp eller hur textbitar av den går... Ett snabbt svar skulle uppskattas. Tack.
Idag startades dagen upp med ett härligt matteB-prov som jag med fuktigt och krusigt hår tvingades kämpa mig igenom. Och på tal om hår, jag har bestämt mig för att försöka skippa plattången under vardagarna för att förhoppningsvis få mitt hår att må aningen bättre. Vi får la se hur det går ;D
Imorgon är det orientering. Jag och Ebbsan tänker äga skiten ur alla andra. YESBOX!
OHHHH SHITPOMMESFRITES, jag höll ju på att glömma dagens, terminens, nästan ettans viktigaste händelse. I eftermiddags fick jag nämligen, efter mycket slit och tjat, mitt efterlängtade överskåp. Den där Rasmus alltså ;D sicken snubbe, tacktacktack för skåpet. (Vi böt, så han har nu det undre som man bryter ryggen och får värsta benmukklerna av när man ska öppna/stänga/hämta något ur skåpet. Synd att Hasze typ är 1.90 heheh.)

Tack och hej leverpastej :D


vi planerar att köra den här outfit-en igen - hiss eller diss? (aaaaaaa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0