mjahaja

Härlig dag idag. Hela första lektionen handlade om olika droger och nack-/fördelar. Lärde mig mycket.
Andra lektionen såg vi på Crash. Filmen. Underbar film.

Sen skulle vi haft historia, men lärarens barn var sjukt så det blev ingen historia. Detta skulle för mig innebära cirkus 2½ timmars håltimme innan matten. Med tanke på att vi redan räknat ut matteboken och gjort alla nationella bestämde jag mig för att vara lite rebellisk. A.k.a: jag gick hem.

Ska se på eternal sunshine of the spotless mind.
Taggar hårt inför Klaras teaterföreställning imorgon. Ska ha med mig penna och papper så jag kan sitta där och anteckna som en äkta teaterkritiker. (om dom antecknar, jagvetinte) Är hundraprocent säker på att föreställningen kommer att rocka mina sockor! (rock my socks)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0