Nu lyser ängarna av sommarns alla blommor

Jag <3 soligt väder
Jag <3 lördag!
Jag <3 födelsedagsmiddag ikväll för de tre födelsedagsbarnen, - moi, Julia och Freddieboy
Jag <3 en av mina läxor för nästa vecka är att skaffa en dialekt från södra usa. hjälp, någon? Jag kollar på Oh brother where art thou och ska försöka hitta lite True Blood avsnitt för att öva (aa)
Jag <3 det faktum att snart är det över i skolan

Jag </3 det faktum att det inte är över ännu i skolan och att plugget vill försöka göra mig stressad av någon anledning,
Jag </3 allt therese går igenom, men hoppas verkligen att begravningen var fin.

Sammanfattning av känslorna i en sjuttonårig Klaras huvud förtillfället.
Och för övrigt-
håll ut! 19 dagar tills vi säger tack och adjö för årskurs 1. (gal2!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0