o.

Hallihallå,
har nu undersökt vad det kostar att åka till Buyaharbour. Det verkar som att det ligger på 54,40 SEK. Det blir alltså någonting med 108,80 SEK framochtillbaka. Funkkerar, välan?

Hemhemhem... I helgen var vi hos Venus och såg på film inför ett typ... "projekt" i skolan. Venus hade plockat fram ALLT. Alltalltallt: godis, chips, popcorn, "godis" från Iran (överdrivet gott förövrigt), läsk. Aaaaa, listan kan göras längre va, men jag undviker det, va.

Åh, och whatelse. JO! På engelskan skriver vi nu om delstater i USA som vi sen ska redovisa. Antar att det är meningen att vi ska lära oss något. Jag och Venus valde Kentucky och OOOOMG kunde vi ha valt en tråkigare delstat?! Det enda som har hänt där sen typ... begynnelsen är att Abraham Lincoln och Muhammad Ali föddes. Eller ja, födelsen var väl inget speciellt men det var ju typ bara då dom bodde i staten. Vi får inte heller förgäta KFC, men vad i helvete? Kom igeeeeeeeeen, liksom, det här är ju inte alls skojsigt.

Imorgon är det nationella i matte A och jag har först nu börjat kolla igenom repetitionsuppgifterna bara för att inse att "fan, det här kan jag ju inte". Eller jo, men ekvationer vad i helvete? Kan ju inte alls?
Tänker oavsett inte ens försöka lära mig. Det får gå som det går.

JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB :d:d:D:d:d:d:d:d:d:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0