okej, kanske inte så roligt som jag tänkte att det skulle va. w/e

Juste, ja! Världens roligaste grej!
Först lite bakgrundsfakta!!

Jag, Hanna, Alinia och Charlotte sitter i matsalen och diskuterar hur fett det hade varit att dra till Peace&Love och vilket band som ska uppträda där som är grymmast. Jag tycker bestämt att Kultiration och Vampire Weekend hade varit fetast, Charlotte lägger sin röst på the Kooks och Alinia på Markoolio (hehe, internskämt) Till saken hör dessutom att Hanna är väldigt punkig. Inte mainstream ens en sekund liksom.

Hanna: Men Patti Smith slår ju allt det där!
Jag: Hahah, neeeej, Kultiration.
Charlotte: Men asså nä, the Kooks.
Alinia, väldigt förvånad: Hanna, tycker du om Taylor Swift??

(hon hade alltså hört fel på patti smith och taylor swift)

HAHAHAHAH! Ni kan ju själva tänka er en flicka som kör sin egen grej och typ älskar Thåström och hela den grejen, att hon tycker att Taylor Swift hade varit tuffast att se live. WOW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0