se upp. therese skrev nyss ett inlägg

Hej hej hej, evigheter sedan jag show-ade mitt face här :S Få se nu vad det finns att berätta om de senaste veckorna (månaderna?). Jag har haft sjukligt mycket i skolan, precis som alla andra lyckliga ungdomar. Jag har fått en basketboll på pekfingret och är nu lätt handikappad - buhu. Dessutom har jag ett jättefult blåmärke på armen efter att en snubbe i min klass tacklade mig som ingen tidigare gjort - badass (a) Jag har fixat en svart (för sorglighetens skull) klänning till begravningen, hälsat våren välkommen - valborg med andra ord, osv osv.
Ikväll blir det, som Klasse nämnt, en chillepillekväll hemma hos mig. Och jag måste klappa mina händer för hennes Therese-goning-Mulan-skills, riktigt skickligt!

Hej hej hejdå :D
(jag har aldrig skrivit ett sådant tråkigt inlägg i hela mitt liv, lite ringrostig kan jag kanske skylla på...;D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0