Sjukling längtar bort

Tills den dagen då min feber och enorma täppthet, om det nu är ett ord, har försvunnit, så kommer jag att sitta inne och få solen lysandes på mig genom fönstret på helgen. Jag sitter istället och lyssnar på härlig musik och drömmer mig bort till stunden jag tillbringat i sommarens sol i år. Det blir bara bättre när jag plötsligt hittar Lindas bilder från NY som jag ännu inte hade kollat på! :)

(och ja, någon gång ska jag sluta lägga in massa random bilder från NY. bara att just un har jag inte så mkt andra bilder att lägga in.)



Smickrande bild tagen underifrån för att få med skylten. Blommorna delade de ut under föreställningen :)


bara för att. :P (är det bara jag, eller kan man inte göra en :P gubbe nu för tiden utan att tänka på Facebook grupperna? det är sorgligt att fb kan ha sådan stor makt i ens liv.)


Och för att avsluta med en betydligt svalare bild- icehockey i Madison Square Garden. Vi fnissade otroligt över grammatikfelet- Klara am a ranger liksom. GO RANGERS!

klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0