SOMMAR SOMMAR SOMMAAAR!

SOMMARTIDER, JAG KÄNNER DET ÄR NÅNTING PÅ GÅNG, SOMMARTIDER!
Hallelujah sicken sommardag denna dag har varit då :D Med en minst tjugograders sommarsol i ryggen och en väska full av plugg gick jag idag ut i shorts och bikinitopp, något jag snart kom att ångra då jag svettades som en gris.

Instickare: Även jag måste väl nu tala om att Alic-e och Klasse är dunderbrudar som jag är evigt tacksam för att få njuta av livet tillsammans med :D

Idag var det en sådan dag i skolan som man bara vill spy på. En riktigt ovärd dag vars egentliga skoltid är åtta timmar och tjugo minuter. Av dessa hade jag denna måndag endast tre timmars lektionstid där jag började som vanligt och slutade som vanligt... och för er som nu inte fattar mitt flum, jag hade håltimma i ungefär fem timmar :O det var skoj.

På spanskan körde vi typ speed-dating, något som faktiskt var roligare än jag från början hade trott. Händelsen som jag nu vill berätta om (jo, jag har en topp på denna lama historia) skedde då jag satt med min sista "date", en killa som hette... Martin tror jag, hehe. Det visade sig nämligen att vi hade mer gemensamt än vad jag trodde var möjligt då han är en superlång blond snubbe, som jag inte sagt ett ord till på hela året.
(spanska egentligen)
Jag: Har du några syskon?
M: Ja, jag har... blablabla... och en lillasyster som heter Erica.
Jag: HO! det har jag också ;)) Vart bor du då?
M: I Solgård.
Jag: :OOOO, va?! Jag med!!!!!!! :D Vilken väg bor du på!?
M: Eh, Holmgårdsvägen...
Jag: OUFFFFFFFFFFFFFFF! JAG MED!!!!!!! :O

Vad är oddsen för detta liksom? 
Vi cyklade hem tillsammans. Coolt.

Heeeyråå och godnattens alla katter / theeesssiie 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0