sunkig dag

Tjabba! Hemma igen efter ett fantastiskt matteA-prov, kul var det minsann... Åtminstone roligare än vad som kommer härnäst på att-göra-listan: Morfars begravning. Kul... men vad gör man liksom? Jag är lite splittrad och rädd för hur jag kommer reagera när jag väl sitter inne i kyrkan. Kyrkan som jag förevigt kommer koppla ihop med min morfar. Spännande... minst sagt. Fortfarande helt skumt. Hum.
För tillfället sitter jag hemma och väntar på att bilen ska börja rulla. Samtidigt tröstlyssnar jag på Mr Hellis. Han är bra. Om inte bland de bästa sjungande poeter till och med.
Fint väder idag. Tack för det! och tack för mig.
Justejaa! Jag har hört rykten om att en tuffing ska bli snäppet tuffare då han skaffar sig en longboard på måndag. Tummen upp för det :D
(så vad har bilden med  inlägget att göra?
Jo, sa jag inte att det var fint väder såsäg? ;)) )
Over and out - thessieboyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0