thessie :)

inte så snabbt svar från lillamig, men ändå helt ok snabbt svar.
låten heter: something good can work och bandet heter two door cinema club.

hade smsat svaret till dig men jag har tyvärran inga mon-eey på le cellphone :(

jag hissar förövrigt den planerade outfiten till orienteringen! alldeles perfekt säger jag!

update

MEN ÅÅÅÅÅH! så glömde jag bort att prisplanen hade gått ut och slösar mina dyrbara pengar på att skicka ett onödigt sms till therese :(((((( och inte nog med det, jag lgömmer dessutom att skriva vad låten heter i smset. då hade det ju iallafall blivit liiiite mera värt.

och klara!!! mitt tåg är framme i flempan klockan 1829, om det inte blir försenat osv så hinner jag precis till din föreställning! fyfan va det hade varit åååååååååsum! :D

update 2

nu smsade jag therese igen utan att skriva namnet på låten. hoppas hon ser det här. och nu therese, nu är mina pengar helt slut på mobilen, så jag svarar här: det blir alldeles excellent, jag laddar mobilen senast på fredag så då kan vi bestämma lite mer?
och klara, VI KOMMER OCH SER DIG PÅ FREDAG :dDDDD KÄNN INGEN PRESS!!! INGEN ÖVERHUVUDTAGET! DET ÄR JU BARA VI, DINA STÖRSTA FANS SOM SKA SE DIG UPPTRÄDA LIVE. KÄNN IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGEN PRESS PÅ ATT GÖRA ETT BRA INTRYCK OCH SÅ VIDARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0