jag fortsätter att förvåna mig själv med inlägg efter inlägg

Vad fanken i hel-vetet hände med statistiken idag då? :OO Jag som trodde att vi börjat arbeta oss uppåt i kända-blogg-skalan... Nåväl, ni trogna följare förtjänar ett inlägg ändå. Sådeså!
Nu har jag avverkat mitt sista naturkunskapsprov för årskurs ett - glassssiigt :D Jag har även druckit Pucko (som för övrigt är den godaste chokladdrycken) och ätit macka med Klasse (vi såg också Tusen gånger starkare men det har ju Klara redan talat om :D).
På idrotten idag hade vi orientering. Jag orienterade med mästaren han själv, Tiemo :O och jösses vad han tvingade mig till att springa, hehehehehe eller nej. Jag överdriver alltid en aning då det kommer till träning och sådant shit, (jag lyfter ju inte 315kg i bänkpress... bara 308kg) så när jag säger att han tvingade mig springa väldigt mycket så betyder det att jag typ behövde spring hälften av den sammanlagda sträckan (aaaa).
Jag känner mig ganska redo inför det muntliga spanskaprovet imorgon. Jag kommer avsluta det såhär: Gracias por la llamada! som betyder: tack för samtalet! hehehehehehe.

Random, söt ung snubbe som spelar piano och sjunger som värsta tuffingen. Jag och resten av Zlatan-trion checkade-out honom nere i Lunden, han är fan värd att höra inte bara en gång utan flera! Kvinnan efter uppträdandet säger: He really taught Lady Gaga a lesson. Och det gör han verkligen :D
http://www.youtube.com/watch?v=bxDlC7YV5is

sommaren är nära, dags för aningen schteekigare outfits ;D


byebyeeeee - theresaan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0