vad vet jag inte om lyckaaaa, va va va?

ÅÅÅHHHERREJÄVLAR! otroligt många besökare har vi haft idag, det glädjer mig så innerligt :D (och för er som undrar så är "otroligt många" ett par miljarder...)
Denna dag har endast varit sjukligt nicemajz då min äldsta och en av mina bästa vänner Sophia Lindahl smsade och talade om att hon fixat biljetter till henne och mig (:O helt oväntat!) till HÅKAN FUCKING HELLSTRÖM i november :D tacktacktack för det <3
Imorgon kommer även bli en höjdarrdag då jag tillsammans med Klasse ska checka-out förhandsvisningen av Tusen gånger starkare :D -filmen som jag och Klara egentligen skulle spelat huvudrollerna i, detta ändrades dock då regissören fann att vi överglänste alla andra så förfärligt att vi fick ett stort förskott för att hoppa av ;))

Nu ska jag duscha. HEJJJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0