vihuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

När Therese igår skrev att vi hade "otroligt många" besökare igår så antog jag att det... ja, att det helt enkelt inte skulle vara så många. Men fytusan, det är ju flera miljoner, på riktigt! :O

Jag har lagt märke till att de senaste inläggen varit väldigt glada, trots att vi alla (antar jag?) har otroligt mycket plugg för tillfället? Detta får mig att undra vad det egentligen kan bero på, och efter en stunds grubbleri har jag kommit fram till att allt måste ha med vädret att göra. Det är typ 15 skoldagar kvar tills skolan slutar och solen skiner så in i bängen! Det blir alla glada av.

Nu hörrni, nu ska jag skriva lite stödord till redovisningen om Kentucky imorgon. Fyfarao vilken tråkig stat.

Förövrigt gick samhällskunskapsprovet bra idag och sverigedemokraterna var på besök <3

Kommentarer
Postat av: Hugojenny

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-01-11 @ 14:17:43
URL: http://hugojenny.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0