All work and no play makes Jack a dull boy.

Update:

Jag har känt som om jag har utnyttjat de första dagarna på lovet alldeles för lite och att jag har spenderat för mycket tid med att göra mest ingenting och vänta på att jag ska bli mindre seg,
men sedan när jag återberättade mina dagar för en vän så insåg jag att så inte var fallet egentligen. En galant start på lovet!!

98 timmar har nu gått av höstlovet 2010.

Fortsätt njut av varje sekund mina vänner, för vi lär sakna det så fort det är förbi.

ett par tusen ord om gårdagen;


picknick vid observatorielunden. Stockholm + höst = perfekt för picknick!

Kvällens två filmval som jag och Ellen försöker förkroppsliga. Ellen med en karatespark för att via Kung Fu panda, som senare blev Ice age, och jag med någon sorts halvtokig min för att visa The shining, en film där "Jack nicholson goes apshit" som vi sammanfattade det till. Bakom står husets värdinna, Sara, och fixar ruskigt god pizza. 

Nu ska jag skriva klart en svenskauppsats så att jag slipper ha det hängande över mig för resten av livet.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

WOW vilka fina glasögon!!! Du är jättefin :D



Hurra för höstlov och för picknickar!



KRAMAR

2010-11-04 @ 10:38:29
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0