det är något visst med den där trollkarlen 2.0

harry alltså. Hairy Harry Potter.

Gårdagskvällen - awesomeness. Harry Potter and the deathly hollows- vilken film!!! Måste medge att jag lämnade salongen med ett enda stort leende på läpparna. Underbart att filmen är uppdelad i två, för en gångs skull så hinner så mycket från böckerna komma med. Och så mycket detaljer i filmen som gjorde den så bra.

Vilken liv Harry har alltså. Om bara inte, som min pappa uttryckte sig, "den näslöse mannen" kom och förstörde allt!



Vem är upp för ett filmmarathon innan sista filmen?

Kommentarer
Postat av: sexbomb 2

JAG ÄR UPP :OOOOOOOOOOOOOOOOOOO

2010-11-20 @ 17:08:06
Postat av: Hedda

Jag hade en filmmara med en kompis (som jag precis fått att läsa alla böcker för första gången!) för några veckor sen. Och sedan senaste filmen igårkväll. Magiskt på alla nivåer!

2010-11-22 @ 13:33:19
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0