det är något visst med den där trollkarlen

Vilka jag än var med under gårdagen och i flera olika situationer så sprudlade till slut ett samtalsämne upp;
Harry Potter.

Vissa dagar låtsas jag om att jag inte är HPnörden nummer 1 utan håller samtalen till rätt normal nivå. Men såhär, mindre än en vecka kvar till premiären, då bubblar allt upp. När man dessutom hittar människor lite varstans som också älskar serien, som till och med kan säga antal sidor böckerna är på eller åtminstone ha ett stort intresse, då blir man så glad.

Alexandra berättade igår hur hennes kompis hade hamnat i bråk med Tara Reid och en kort stund senare så berättade jag hur min kompis hade varit i London i veckan och träffat på massa skådisar från Harry och J.K Rowling, och det klassades av samtliga som tuffare än bråket med Tara Reid. Det är fint det!

Mitt beslut som tas från och med nu är därför att inte prata med Ellen för en vecka, eftersom hon hatar Harry, utan enbart hänga med folk som uppskattar det fina i livet. Jag ska som vanligt inte heller se trailern eller några bilder (förutom affischerna som hänger uppe överallt, annars måste jag gå och blunda i livet) innan premiären. Sedan, fredagkväll, smäller det.


Ohhhh. Peppeppepepepepepeppepepepepepepeppppp.



/ Klara (kanske inte så överraskande)

Kommentarer
Postat av: Hedda

Ah, sa underbart! Jag hoppas att jag lyckas kunna se den har i Spanien pa engelska, men om inte sa far det bli direkt nar vi komme hem. Jag har sett trailerna och min enda slutsat ar denna: De har gjort bockerna rattvisa. Nu hoppas jag bara att det visar sig vara sant. KRAMAR fràn kontinenten!

2010-11-14 @ 10:44:42
Postat av: Erica Guldbrandzén

sv: ;(

2010-11-14 @ 13:46:42
URL: http://fightforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0