en otrolig pluggsöndag

Det är sällan , några dagar om året, som jag pluggar så intensivt som jag har gjort idag. Med hjälp av den gode systern Katrin så har dagen spenderats i mattens och psykologins värld.

Än är inte kvällen slut, men behövde ta en kort paus och passade på att checka katrins fina bilder som hon har lagt över på la datura. (ingen aning vad det skulle vara för språk!) Delvis så blev det igen en del bilder från Budapest (jag lever visst bara i det förgågna!) och tänkte att jag skulle passa på att bjuda på en finfin och lite freaky bild.



En fin bild av det slaget som hon ofta tar när man inte är medveten om det. Jag och Linda som jag saknar en del!
Men det som är freaky med denna bild är mina ben. Kolla på dom!!! Hur kan man ens stå så naturligt? Jag kan verkligen inte kontrollera varken armar eller ben. Nåväl. man får väl vara ett freak ibland.

tack och adjö, trevlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0