En vecka utan dator försmäktar jag i detta land

i stora drag så har datorn inte ens klickats igång den senaste veckan. Facebook har ignorerats totalt och likaså bloggen. Detta mina vänner, trodde jag knappt kunde vara möjligt i dagens samhälle.

Vad har gjorts istället?
Sett Harry Potter för andra gången, bakat lussebullar, gjort snöänglar, vaknat upp var morgon med ett stort leende över glädjen att vara fri som en fågel?

eller har varje vaken minut spenderats i matematikens värld, stannat i skolan till 7 flera kvällar för att plugga och siffror har snurrat i huvudet när man dödstrött har slängt sig i sängen vid midnatt bara för att gå upp sex timmar senare?

För er som inte förstår så var det alternativ två som stämde. Men dock bjöd veckan på trevligheter emellanåt- matteprovet blev ÄNTLIGEN gjort, fullt med snö kom, skratt med Sara som ekade i skolans tomma lokaler och pepparkakshus hann byggas.

Detta var egentligen bara en förvarning att troligtvis kommer alla mina idéer till blogginlägg få hamna om tre veckor, när helvetesveckorna som vi kallar dessa veckor är över.

adjö adjö mina vänner.

ni får inte ens en bild. snyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0