ett asovärt inlägg.

jag har ingen som helst inspiration till att blogga känner jag.

Idag så var Julia tillbaka från California. Hon var brun som en pepparkaka som jag nyss åt.
Nej inte riktigt egentligen, mer "sommarfräsch".

Idag så var det bakpotatis till lunch.

Idag så tyckte vår mattelärare att vi jobbade jättedåligt medan vi slet som djur. Så vi fick resten vi borde ha gjort i läxa tills imorgon vilket innebär mucho extra matte. wippiee. jag gillar inte matte så mycket.

Idag så läste jag "Anna Karenina" på tåget hem. Jag känner mig alltid otroligt intellektuell när jag öppnar den boken bland folk. Men också lite fånig för det känns som om man ska läsa mer skräpböcker på tåg.

Jag hoppas innerligt att vi blir veckans blogg snart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

För mig är ni alltid veckans blogg!

2010-11-11 @ 19:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0