generad

Vilken söt kommentar på en sådant ironiskt inlägg!
Nu tänker jag välja att inte kolla upp IPnumret och istället låtsas om att denna "anonyma" helt enkelt inte är någon vi känner.

Utan en random främling som faktiskt följer vår blogg.

Nästan lite kusligt må jag säga.


------------------------------------------------------------------------------------------------------
utöver att jag då som rubriken visar känner mig generad känner jag mig också lite trött.

För att inte deppa ihop inför dubbellabb imorgon så kommer här tre trevliga grejer med imorgon:
- Det är exakt en vecka kvar till HARRY POTTER PREMIÄREN med stort HP och det är dags att boka biljetter!
- Jag får vara nöjd med allt som livet ger och spendera förkvällen utklädd till Shere Khan.
- och sedan så är det ju alltid trevligt med helg och en fredagskväll som jag fortfarande inte har valt vart jag ska spendera den.

puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0