det är dags för fredagsmySSSSSS

igår:
-Ringde brandalarmet så att skolans elever fick gå ut utan jacka (med med skor, Alice) och frysa tårna av oss. Tur då att man har en bästa vän i närheten med en varm jacka. (hint hint flickor, han är månadens singel på vår skola enligt skvallerblogg... Jag tycker att det är så roligt att jag inte kan sluta skoja om det! Men en charmig kille som lånar ut sin jacka när en dam är i nöd, en riktig gentleman, vad söker man mer i livet?).

-tränade jag och var så opepp som en rutten sill. Jag försökte knappt ens. Aja, ibland är allt bara lite fail.

-hade jag långa samtal om vart som är hemma. Känns skönt ändå att kunna ha ett ställe att kalla hemma, Huddinge, Stockholm.

Idag:
- hyperventilerar vid Spotifys Harry Potter reklam. Kan inte fatta att jag ska se den ikväll. Skulle så gärna vilja spendera dagen med att läsa boken, men detta är omöjligt!
Då idag spenderas med att gå på SACOmässan med Alice för att få tips om vår framtid, att plugga tills ögonen droppar av, att spela lite teater ....
och sedan är det ju nästan lite för sent då jag redan sitter i biosalongen.

Och glömde jag det nästan viktigaste? Bombardera Ellen med grattissms!


flickan har blivit stor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0