hungary

Är jag förvånad över att bloggen står med spindelväv och dålig belysning sex dagar efter att jag skrev föregående inlägg?

Behöver jag ens svara på denna fråga? jag tror nog inte det.

Själv fann man inspiration från Lady Gaga och drog till Budapest för andra hälften av lovet. Tillsammans med mina systrar så utgjorde vi en trio som var svår att klassa i denna finfina stad och ack vad det är denna helg jag kommer leva på under timmar, dagar, veckor och om det verkligen kniper, år.

men förhoppningsvis har man ju lite nya minnen sen dess.

I Budapest var allt strålande vackert och gott och intressant och fnissigt och gå på stan i bara t-shirt varmt, alltså tokvarmt enligt linda, och alldeles alldeles...
bra! Hoppas innerligt att tjugofemåringen Linda också gillade sin födelsedagspresent lika mycket som jag gjorde!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, tack , det gjorde hon =)

2010-11-11 @ 14:29:01
Postat av: InHungary

Åh, vad härligt! Har en bild från exakt samma ställe!! :)

2010-11-21 @ 00:02:20
URL: http://inhungary.blogg.se/
Postat av: Arntelena

I like this site. Keep it up!

2011-02-18 @ 15:47:40
URL: http://arntelena.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0