Klara analyserar

Jag ser verkligen världen annorlunda med mina nya glasögon. Jag kunde svurit på att det inte var lika vitt igår!!!!

Min väg till skolan



men lite höst fanns det kvar. (bortse från my serious face, jag var inte beredd på när bilden skulle tas. självutlösare är min fotograf.) men man ser det knappt så det är bra!

Är det inte makalöst att jag två dagar i rad har lagt in bilder som jag faktiskt har tagit de dagarna?!


Varför är det så förresten att saker man måste göra alltid blir så tråkigt? Jag önskar att jag verkligen hade ett genuint intresse för till exempel kemi, att jag verkligen ville veta vad som händer med reaction mechanisms och hejtan dejtan. Jag kanske skulle gjort det också om det inte hade varit pressen för att prestera.

Då undrar jag också om saker som man älskar, som att spela piano, hade tappat sin charm om jag hade gått på musikskola? Hm.

vilket fall som helst har jag ägnat den senaste dyrbara halvtimmen med att spela denna fina låt;




istället för att plugga kemi. Kiss the rain med Yiruma. Det är grejer det!

Jag får istället bara vända blicken mot Bagarmossen, där jag hittar kemidrottningen Ellen eller norr, där jag hittar kemikungen Fredrik- han fick för övrigt tolv kärleksbrev idag från vi flickor i klassen. Men det är en annan historia.

Puss och kram och trevlig fredag

Kommentarer
Postat av: Jenny

Yiruma är myyyys! Han finns på min ipod och jag drömmer om att kunna spela lika fint :D <3

2010-10-27 @ 20:50:05
URL: http://felparkerad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0