Klaras pepplista

Jag måste cirkus femton gånger per dag nuförtiden påminna mig om vad som är fint med livet, för det känns som om det finns så mycket fult.

Lite fint;
Att ha en tårttävling en helt vanlig onsdag.
Att träna på riktigt på Friskis och svettis för första gången på år och dar med två fina filurer
Att komma hem till nybakat bröd och Grey's anatomy
Att känna att helgen är så nära
Att ta en promenad ute och känna att luften är så klar och fin och det är så fina löv överallt
Att inse att höstlovet är jättejättesnart (ganska så iallafall)
Att planera in en sleepover på en söndag
Att beztiz Theresa blir jättegammal på söndag
och att jag ska träffa beztiz Alice på tåget imorgon.

Precis den listan gör det värt att sätta sig med fysiken igen.

Kommentarer
Postat av: Hedda

Jag måste nog också sätta mig och göra en sån där lista. Kramar

2010-10-08 @ 15:44:56
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0