Man vet att man är talangfull när Idol Olle gillar ens talang

Jag blir flera gånger per dag så inspirerad och imponerad över hur talangfulla vänner jag har. Utöver att alla är jättesmarta, fina, roliga och riktiga vänner så har de sådana TALANGER också. Antingen kan man allt om världsproblem eller så kan man lösa problem mellan vänner galant eller så kan man spela basket eller så kan man ge bättre kramar än någon annan eller så är man bra i kärlek, hur man nu kan vara det.

Min vän Julia har, bland många talanger, en fantastisk sångröst och spelar gitarr som en gudinna. Hon och min vän Sara, som också har en helt helt fantastisk röst, har lagt upp Saras nya låt på youtube som ni får se någon gång senare förresten.

Det enda jag skulle berätta var att Julia upptäckte igårkväll att Idol Olle, ni vet, den gotländska bagaren som sara ständigt upprepade "is gorgeooooous" har kommentaret en av hennes videos och sagt att han älskar hennes sångröst med cirka tusen uttropstecken och sedan gett love from sweden, då julia bara pratade engelska i videon.

Det är faktiskt ganska coolt iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0