måndag igen.

Syskonen har nu åkt. Släkten har nu försvunnit. Kvar finns bara matteboken på mitt skrivbord.

Jag ser så fram emot när matteprovet är över på onsdag. Då ska jag ut och leka i de färgglada höstlöven , njuta av den friska luften och ha tårttävling. Hösten är här! vilket gör mig mucho glad.

För övrigt passar denna låt bra in i livet;

I remember Daddy told me: "Fairytales can come true
You gotta make 'em happen, it all depends on you"

So I work real hard each and every day
Now things for sure are going my way

I'm almost there,

pusspuss
Klara

Kommentarer
Postat av: Hedda

Underbar låt? Ja! Underbar film? Ja! Underbar bloggare? Ja!



Idag är det onsdag... Hoppas provet gick kanoners och att loven är extra lekvänliga idag!



Vet inte om du missade det inlägget, men jag har hittat hur man gör för att ändra den bilden som hamnar bredvid när man kommenterar på min blogg. Eftersom jag vet att du frågat om det skriver jag hit länken :)

http://sv.gravatar.com/



Kramar

2010-10-06 @ 17:49:41
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0