Shere Khan går på jakt

Från första stunden när jag fick rollen Shere Khan för årets musikal kändes det helt okej men inte strålande lycka liksom. Nu växer rollen definitivt, ska bli riktigt kul att försöka vara läskig/hård/skräckinjagande tiger/nazist men ändå försöka verka det på ett naturligt sätt.


Vilket fall som helst-

Shere Khan går på glasögonjakt.
Om cirkus 10 dagar kommer resultatet, mina goda bloggvänner ska få hjälpa mig att välja mellan ett par stycken imorgon. Äntligen ska mina gamla glasögon bort!!



För att citera Mao Zedong, av någon konstig anledning;

Den som känner förändringens vindar bör inte bygga vindskydd utan väderkvarnar. 

det var ju rätt så fint.


Kommentarer
Postat av: Hedda

OJ vad spännande :)

2010-10-10 @ 11:13:42
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0