with you, it's as easy as breathing

Jag har sagt alla ord så många gånger förut, i så många varianter, i långa texter och brev och samtal och sms och genom telepati och blickar att det inte finns mycket kvar att säga.
Det kan väl sammanfattas i att jag älskar dig med hela mitt hjärta och att jag hoppas att du hade en dunderbra födelsedag Theresa!!!






....
men det roligaste med detta är att T inte ens läser sin egen blogg så hon lär ändå inte märka sin födelsedagshälsning (aa)

Idag har jag och Alice varit hemma och firat Therese. Vi gav henne en ananas, ett armband, och första dagen på höstlovet väntar äventyr med bowling, kebab och överraskningar. Vi vet vad en 17 åring gillar!


Och nu,
musik, psykologi och fysik. Men det känns faktiskt helt okej efter en så trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är jag häääär! :D:D:D gud vad fint! jag hade en underbar eftermiddag med dig och alice :D pussssss på dig min sköna prins :D<3

2010-10-10 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0