2 km loppis= awesomeness!

Dagens planer var som sådana; att inta Aspudden med en filur från skogarna i Norrtälje, fika och loppis!



Inget kan stoppa denna kung och cowboy! Vi lyckades ta oss igenom sammanlagt fyra km loppis på tre timmar, inklusive en lång fika och diskussion om kommande äventyr. Bland inköpen finns ett flertal filmer, lotr dataspel, klänning, tjocktröja, mössa, skor- och allt detta för 120 kronor! Detta, mina vänner, är det man kallar KAP.
Och även det man kallar en mycket trevlig dag! <3

pusseluss

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Det var snabbt bloggat. Vilken bloggdrottning! :)

Tack för en kanonfin dag :D

2010-09-19 @ 18:37:36
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/
Postat av: Klara

haha jag bloggar snabbt- fyllde bara på ett inlägg som jag skrev imorse men som aldrig publicerades (aa) Dessutom så behövde jag få göra något annat innan jag pluggade :)) TACK! kram!

2010-09-19 @ 20:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0