ååefheåhfeåeh

Tja! Alice här! (daaaah)
Fan vad jag har varit busig idag, eller?! Imorse cyklade jag ner till stationen, lagom trött, bara för att få stå där och vänta på att alla tågen i världen var försenade (kändes det som). Stiger sedan på tåget och det börjar köra vidare mot Stuvsta där det står still i typ fem minuter. Ni kan ju tänka er hur jag kände mig, fast i metropolen Stuvsta liksom. Men! Det skulle bli värre! Efter fem minuter tar tåget fart igen (eller fart, och fart, det köra svinigt långsamt). Tåget stannar sedan i Älvsjö och berättar för lilla mig att någon jäkla elledning ramlat ner vid årstaberg, typ, och att alla därför får gå av i Älvsjö och klara sig bäst dom vill. (egentligen inte, men aa) Vid det här laget mådde jag så illa (mens) och var så trött att jag kände att fan! nu får det vara nog! Jag sket därför i högtalarrösten som berättade att trafiken in mot Stockholm nu var på väg att sätta igång igen, och gick istället med bestämda steg mot tåget som skulle föra mig tillbaka mot Chuddinge. Cyklade därefter hem och sov i tre timmar. Vilken jäkla dag va!
Roliga killar förresten som var i samma vagn som mig på väg mot sthlm, haha, när dom gick av i Älvsjö så ba "shiit vilket äventyr det här blir då, fast i älvsjö liksom" fast med jääääättemycket förortsslang så jag tyckte det var skoj.
Therese, har du sett mitt kort? Bankomatkort alltså. Ett sådant som man betalar med. Det är nämligen försvunnet och senaste gången jag såg det var när jag umgicks med dig. Om jag inte hittar det snart kommer jag nog att anklaga dig. (nej, skojar sötis, det är säääääääääääkert bara ett olyckligt sammanträffande att den försvann när jag var med dig och att du är känd för att vara lite smått kleptomanisk....) (SKOJAR IGEN, PUTTENUTT! men har du sett det? eller har någon ny synvinkel på vart jag möjligtvis kan ha lagt det?)
(THERESE ÄR ALLTSÅ INTE MISSTÄNKT FÖR KIDNAPPNINGEN AV MITT BANKOMATKORT, HON HAR RENT MJÖL I PÅSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!) (vilken påse?)

Kommentarer
Postat av: sexbomb

men varför i hela friden skulle jag ta det? :OOO iof, du är ju faktiskt skyldig therese lite moneymoneymoney... men nej alice, din brist på förtroende sårar mig djupt :/

2010-09-02 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0