Comme un Homme

För att fira att hela bloggtrion träffades idag, även om det bara var en minut, så är spotify igång i högsta hugg med Mulan låtar på franska.

Mulan för att Therese är mulan och jag saknar henne så att hjärtat nästintill brister, och franska för att alice är språkproffset numero 1. (och att de inte har soundtracket på engelska på spotify)

Nej, nu, comme un homme, ska ja gripa tag i Psykologi.

....

Varför verkar det btw som alla storbloggare aldrig har något att göra? Lever alla på pengarna från bloggen eller? Kanske är den imagen vi också ska starta med.

Skojade bara, nu ska jag gå och gymma i några timmar och sedan ska jag äta nybakad äppelpaj som jag har gjort under eftermiddagen och se på film med några av mina hundra närmaste vänner.

Bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0