dagshälsning från en t.r.ö.t.t Klara

Varför är vi alla så trötta?

Igår, efter en mycket lång och svinkaalllll men rätt rolig carnevale extraordinarie så hade jag nada energi alls. Jag pallrade mig dock över till Jenkapenka och det var ett bra val det, vi hade en mycket mycket mysig kväll med våran bästa vän choklad.

Karnevalen var skoj förresten, jag kanske visar några bilder. Polisen vägrade låta oss använda Rålis i år så alla vi åka genom staden utklädda för att ta oss till Zinkensdamm. Hörde även att några var och terrade södra latin på vägen? ;)

Temat, "I have a dream", visade KGs verkliga natur- i stort sett alla sketcher spelade på lite våtare drömmar. (och nu menar jag inte typ drömmer om simhallar.) Mycket avklätt, mycket guyonguyaction med såpa, danser i korta kjolar och liknande. Vi var väl de enda som tog hela steget ut dock- därav att vi hade en som faktiskt sprang helt naken.

(Men det var en överraskning för oss med.)

Utöver den lilla detaljen var väl vårt uppträdande rätt så fail som vanligt. I stora drag allting gick väl fel. Men vi var spexade och utklädda och vem bryr sig då om vi inte vann? vi bjöd ju skolan på lite naket iallafall.



Hippies, cowboys, får och superhjältar
och random dude bakom


afros på zinkensdamm


suddig tinkerbell i lite fel storlek. Om jag gick som en duva så fick jag vingarna att röra på sig.

Ser det kallt ut?
Det var typ under tio grader.
Det var kallt.

Kommentarer
Postat av: en inte-så-anonym-syster-till-klara

sjukt snygg dräkt!!!!!! blir avis =)

2010-09-05 @ 11:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0