DALARÖ!! eller inte

Jaha. Här sitter man ensam och deppar till låten "Draculas lament" med Jason Segal istället för att parta loss med alla små ettor från min skola / umgås med mina fina tonårsvänner/ rocka feeett i Dalarö.

Så blir det visst när man är sjuk.

Men! På posten igår kom det grey's anatomy skivor från min syster- så otroligt snällt och passande! Finns det något bättre att sitta och sjuka sig framför massor med blod och drama? Jag skulle aldrig någonsin vilja tas in som patient dock på Seattle Grace Hospital eller vad det nu heter. Fatta att ligga där och nästan förblöda och läkarna bryr sig mer om vilka som har legat med varandra eller något annat drama. Skulle hellre vilja försöka sy ihop mitt sår själv, och det kommer från någon som knappt kan sätta på sig örhängen för att hon tycker det är så jobbigt med vassa saker.

Och det bästa av allt är att mina fina vänner sköt nu upp Lord of the rings marathonet vi skulle ha till om två veckor. Kanske på grund av att det är jag som har filmerna här hemma, men jag antar det är för att de älskar mig så mycket.

his head on my mantle is how I will let the world know...
how much i love you.

(die, die, die.... I can't.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0