Dåliga nyheter

- goodiebagsen var helt slut! ack och ve!

Dessutom har jag inget skinn kvar på någon av fingarna. Jag överdriver knappt. Nu vet du vad du har att vänta dig T!
I stora drag fem timmar nonstop av blåsande och knytande av ballonger. Förutom att man blev lite ofokuserad mot slutet så var det väldigt kul! Gillar enormt såna här jobb, man får prata med folk som man aldrig annars skulle snackat med.

Ett gäng smågrabbs i tolvårsåldern, riktiga tuffingar, kom fram idag och tog en massa ouppblåsta ballonger och sa lite kaxigt "Hur många får man ta? Såhär många? Såhär många? SÅHÄR MÅNGA?" eller liknande, medan de tog fler och fler och flinade mot varandra.
jag svarade lugnt att de fick ta så många de själva tyckte det var rimligt att ta. De flesta tog väl ändå fem sex stycken men de skingrades rätt snabbt och gick därifrån, kanske inte så kul när jag inte sa emot. En kille stod kvar en liten stund och tittade på ballongerna och visade till slut upp sin hand där han hade två ballonger kvar och frågade mig om jag tyckte att det var en okej mängd. Det är sådana tillfällen som jag tycker att det är underbart att få ha ett så kul jobb som det här.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Vad ballt - hur har du lyckats få det här jobbet? :)

2010-09-25 @ 20:52:01
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0