facerapa/facerapea ansiktsvåldtäkt.

ansiktsvåldtog (gud så vulgärt det blev) en kille i min projektgrupp idag. hihihihihi, jag och ebba-lebba tyckte vi var busiga:

Förstår inte varför alla flippar ur över Sverigedemokraternas intåg i riksdagen. Dom har många sunda åsikter och värderingar som dom har all rätt att uttrycka.
"Det är svårt att debattera med Jimmie Åkesson för att han använder fakta i sina argument"
Det är Sveriges framtid det handlar om!

någon okänd tjej: Så du tycker att det är ok med SD i riksdagen??
svar: SD fick fler röster än Vänsterpartiet och Kristdemokraterna. Det är för mig därför självklart att dom ska ha exakt samma rätt att uttrycka sina åsikter och påverka. Dom är inte rasister.
sen upptäckte den jäveln vad vi hade gjort och skrev:
Jag tycker inte det är okej med sverigedemokraterna i riksdagen. Jag har blivit ganska rejält facerapead. Sverigedemokraterna är rasister. Det är Sveriges framtid det handlar om - och den kan vi inte lägga i händerna på rasistäckel. Så är det bara.
hehehehe.

Kommentarer
Postat av: J O A N N A

Sv: Ja, du borde verkligen läsa boken, den är super! Och vad lyxigt att få se filmen så i förväg, själv ska jag se den imorgon :) Har dina vänner stora roller?

2010-09-23 @ 18:28:29
URL: http://fashionfruits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0